Atpakaļ

9. F.A.Q. (Biežāk uzdotie jautājumi)

9.1 Attālinātā menedžera pieslēgšana pie datora

 

Ir gadījumi, kad menedžerim ir nepieciešams pieslēgties pie jūsu datora. Jūs varat pieslēgt menedžeri pie datora, kurā ir uzinstalēta programma „VNC”.

Darbavirsmas, „ekrāna” labajā apakšējā stūrī, pie pulksteņa, atrodas ikoniņa ar zaļu burtu „V”, apvilkta ar sarkanu kvadrātu (attēls 1).

Untitled

Attēls 1

 

Nospiediet ar peles labo pogu virsū „V” burtam. Atvērtajā logā nospiediet uz „ADD NEW CLIENT” ar peles kreiso taustiņu vienu reizi (attēls 2).

1

Attēls 2

Atvērsies sekojošs logs (attēls 3):

Untitled

Attēls 3

Šajā logā ierakstiet ciparus ar punktiem un kolu „:”- „62.85.70.35:” Pēc kola seko katra menedžera datora unikāls cipars, kas sastāv no trīs cipariem. Kad ciparu un simbolu kombinācija ir ierakstīta, ar peles kreiso taustiņu nospiediet pogu „OK”. Ja pieslēgšanās notikusi veiksmīgi, ikoniņa „V” kļūs melna un menedžeris ir pieslēdzies pie jūsu datora un var sākt darboties.

Bieži ir problēma ar kola - „:” ievadīšanu. Lai uzrakstītu kolu turiet nospiestu taustiņu „SHIFT” un nospiediet taustiņu, kas atrodas pa labi no taustiņa ar burtu „L” (attēls 4).

Untitled

Attēls 4

 

 

9.2 Ja nestrādā internets...

 

Gadījumā, ja jums nestrādā internets (nestrādā e-pasts, nevarat saņemt elektroniskos rēķinus, nevarat veikt elektronisko pasūtīšanu utt.), mēģiniet „restartēt” (ieslēgt un pēc 20 sekundēm ieslēgt atpakaļ) rūteri.


Atcerieties!!! Kad „restartējat” rūteri no kasēm ir obligāti jāiziet ārā.


Rūteris izskatās pēc neliela izmēra melnas kastītes ar daudzām mazām lampiņām, uz kuras rakstīts „LINKSYS” vai „PLANET”, kā arī vārds „router”. Nākamajos attēlos (attēls 5, attēls 6) jūs redzēsiet visvairāk izmantotos rūtera modeļus, ko uzstāda SIA „APTIEKU INFOTEHNOLOĢIJA” darbinieki.

Untitled

Attēls 5

Untitled

Attēls 6

Lai „restartētu” rūteri ir nepieciešams viņu atslēgt no strāvas un pieslēgt vēlreiz. Lai to izdarītu jāizrauj melns tievs vads no rūtera un jāiesprauž atpakaļ. Pēc kāda laika (20 – 30 sekundēm) pārbaudiet, vai ir parādījies Internets. Ja tomēr internets joprojām nestrādā, tad piezvaniet jūsu interneta pakalpojuma sniedzējam un palūdziet pārbaudīt interneta esamību (Lattelekom jāzvana pa telefonu: 177). Ja interneta pakalpojuma sniedzējs saka, ka viss ir kārtībā sazinieties ar SIA „APTIEKU INFOTEHNOLOĢIJA” darbiniekiem pa telefonu 67902582.

 

9.3 Programmas aizvēršana piespiedu kārtā.

 

Ja programma ir „uzkārusies” un nereaģē uz taustiņu spiešanu (kase ir „uzkārusies”, ja galveno datoru „pārstartējat”, vai pārstartējat routeri) nepieciešama programmas aizvēršana piespiedu kārtā. Nospiediet taustiņu „Windows”, karodziņš, starp taustiņiem „CTRL” un „ALT” kreisajā klaviatūras pusē (attēls 7).

Untitled

Attēls 7

Programma samazināsies un būs redzama pa labi no pogas „START” (attēls 8).

Untitled

Attēls 8

 

Nospiediet uz programmas ar peles labo taustiņu un izvēlēties „CLOSE” ar peles kreiso taustiņu (attēls 9).

 

Untitled

Attēls 9

Pēc tam atvērsies sekojošs logs (attēls 10):

Untitled

Attēls 10

Nospiediet ar peles kreiso taustiņu vienu reizi uz pogas „End Now”, tad progamma aizvērsies un pazudīs no joslas blakus pogai „START”.

Nākošreiz laižot RAXu, programma brīdinās, ka tika aizvērta nekorekti un ieteiks palaist „Datu failu sakārtošanu” (attēls 11, attēls 12).

Attēls 11

Attēls 12

Nospiediet „ENTER” divas reizes un turpiniet darbu.

 Atpakaļ