Atpakaļ |
9.1
Attālinātā menedžera pieslēgšana pie datora
Ir
gadījumi, kad menedžerim ir nepieciešams pieslēgties pie jūsu datora. Jūs varat
pieslēgt menedžeri pie datora, kurā ir uzinstalēta programma „VNC”.
Darbavirsmas,
„ekrāna” labajā apakšējā stūrī, pie pulksteņa, atrodas ikoniņa ar zaļu burtu
„V”, apvilkta ar sarkanu kvadrātu (attēls 1).
Attēls 1
Nospiediet
ar peles labo pogu virsū „V” burtam. Atvērtajā logā nospiediet uz „ADD NEW
CLIENT” ar peles kreiso taustiņu vienu reizi (attēls 2).
Attēls 2
Atvērsies
sekojošs logs (attēls 3):
Attēls 3
Šajā
logā ierakstiet ciparus ar punktiem un kolu „:”- „62.85.70.35:” Pēc
kola seko katra menedžera datora unikāls cipars, kas sastāv no trīs cipariem.
Kad ciparu un simbolu kombinācija ir ierakstīta, ar peles kreiso taustiņu
nospiediet pogu „OK”. Ja pieslēgšanās notikusi veiksmīgi, ikoniņa „V” kļūs
melna un menedžeris ir pieslēdzies pie jūsu datora un var sākt darboties.
Bieži
ir problēma ar kola - „:” ievadīšanu. Lai uzrakstītu kolu turiet nospiestu
taustiņu „SHIFT” un nospiediet taustiņu, kas atrodas pa labi no taustiņa ar
burtu „L” (attēls 4).
Attēls 4
Gadījumā,
ja jums nestrādā internets (nestrādā e-pasts, nevarat saņemt elektroniskos
rēķinus, nevarat veikt elektronisko pasūtīšanu utt.), mēģiniet „restartēt”
(ieslēgt un pēc 20 sekundēm ieslēgt atpakaļ) rūteri.
Rūteris izskatās pēc neliela izmēra melnas kastītes ar
daudzām mazām lampiņām, uz kuras rakstīts „LINKSYS” vai „PLANET”, kā arī vārds
„router”. Nākamajos attēlos (attēls 5, attēls 6) jūs redzēsiet visvairāk
izmantotos rūtera modeļus, ko uzstāda SIA „APTIEKU INFOTEHNOLOĢIJA” darbinieki.
Attēls 5
Attēls 6
Lai „restartētu” rūteri ir nepieciešams viņu atslēgt no
strāvas un pieslēgt vēlreiz. Lai to izdarītu jāizrauj melns tievs vads no
rūtera un jāiesprauž atpakaļ. Pēc kāda laika (20 – 30 sekundēm) pārbaudiet, vai
ir parādījies Internets. Ja tomēr internets joprojām nestrādā, tad piezvaniet
jūsu interneta pakalpojuma sniedzējam un palūdziet pārbaudīt interneta esamību
(Lattelekom jāzvana pa telefonu: 177). Ja interneta pakalpojuma sniedzējs saka,
ka viss ir kārtībā sazinieties ar SIA „APTIEKU INFOTEHNOLOĢIJA” darbiniekiem pa
telefonu 67902582.
9.3
Programmas aizvēršana piespiedu kārtā.
Ja programma ir „uzkārusies” un nereaģē uz taustiņu
spiešanu (kase ir „uzkārusies”, ja galveno datoru „pārstartējat”, vai
pārstartējat routeri) nepieciešama programmas aizvēršana piespiedu kārtā.
Nospiediet taustiņu „Windows”, karodziņš, starp taustiņiem „CTRL” un „ALT”
kreisajā klaviatūras pusē (attēls 7).
Attēls 7
Programma samazināsies un būs redzama pa labi no pogas
„START” (attēls 8).
Attēls 8
Nospiediet uz programmas ar peles labo taustiņu un
izvēlēties „CLOSE” ar peles kreiso taustiņu (attēls 9).
Attēls 9
Pēc tam atvērsies sekojošs logs (attēls 10):
Attēls 10
Nospiediet ar peles kreiso taustiņu vienu reizi uz
pogas „End Now”, tad progamma aizvērsies un pazudīs no joslas blakus pogai
„START”.
Nākošreiz laižot RAXu, programma brīdinās, ka tika
aizvērta nekorekti un ieteiks palaist „Datu failu sakārtošanu” (attēls 11,
attēls 12).
Attēls 11
Attēls 12
Nospiediet „ENTER” divas reizes un turpiniet darbu.